(+420) 222 242 342
Menu

Novinky

První ročník soutěže Kanceláře roku zná své vítěze

10. 03. 2017
Vítěz Kanceláří roku Avast Software

Poradenská společnost Prochazka & Partners uspořádala první ročník soutěže Kanceláře roku, která má za cíl docenit firmy, které investují do kvalitního pracovního prostředí, a nepřímo je tak popularizovat jako atraktivní zaměstnavatele pro budoucí zaměstnance. Zároveň si soutěž klade za cíl vyzdvihnout důležitost kvality pracovního prostředí a motivovat zaměstnavatele k tomu, aby se tomuto tématu aktivně věnovali.

„Vysoká kvalita kanceláří uchazečů prvního ročníku soutěže ukázala, že standard pracovního prostředí v Čechách jde rychle nahoru ruku v ruce s bojem firem o kvalitní talent. Poslední rok vidíme na trhu velký zájem firem investovat do pracovního prostředí a tím i do spokojenosti svých lidí. Lídři firem, které v letošním prvním ročníku soutěže v jednotlivých kategoriích zvítězili ukázali obrovské úsilí vytvořit něco nadstandardního a často tomuto tématu obětovali spoustu času nad rámec svých povinností. Věřím, že lidí v těchto firmách si toho cení a posiluje to jejich loajalitu k dané firmě“ popisuje výsledky soutěže Radek Procházka, vedoucí partner společnosti Prochazka & Partners.

Odborná porota

Odborná porota složená z předních osobností oblasti architektury, designu, kancelářského vybavení a HR hodnotila interiéry kanceláří v devíti kategoriích z hlediska výjimečnosti a designu prostor, inovace (technologická, materiálová, praktická), celkové atmosféry, a především kvality pracovního prostředí pro samotné zaměstnance.

„V dnešní době jsou kanceláře místem, kde se lidé setkávají, spolupracují, vytváří nové nápady a velkou část dne žijí. Proto musí být prostředí interiéru budov uzpůsobeno pro pracovního pohodu zaměstnanců, což výrazně pomáhá i v jejich produktivitě,“ říká Jakub Cigler, jeden z porotců soutěže a vedoucí architekt studia JAKUB CIGLER ARCHITEKTI a dodává: „Koncepce budov je zásadní, aby umožnila flexibilitu interiéru. Bylo pozitivní vidět, jak kreativně si architekti konceptů realizace jednotlivých firem poradili s klientskými požadavky v kombinaci s limity a specifiky různých objektů kam klienti rozhodli umístit své společnosti.”

Průběh hodnocení a trend současné situace na kancelářském trhu dále komentuje Jiří Zavadil, Managing Director společnosti Vitra: „V posledních letech jsme zaznamenali významný důraz na kvalitu pracovního prostředí v oboru IT. Velmi pozitivní ale je, že se tento trend stal klíčovým pro většinu úspěšných společností“.

Hodnotící kritéria

Podstatným aspektem v hodnocení jednotlivých uchazečů v rámci soutěže byl pohled na spokojenost lidí, kteří v práci de facto stráví většinu svého denního času. Tento aspekt detailně hodnotila Hana Púllová, generální ředitelka společnosti Randstad a k výsledkům soutěže dodává: „Společnosti, které jsme vybrali jako výherce v rámci jednotlivých kategorií se mimo designu a kvality interiéru pečlivě věnovaly dopadu celého konceptu na spokojenost lidí. V rámci pracovního trhu se tato investice vyplácí, protože přispívá konkurenceschopnosti firem v náboru nových talentů a pomáhá zatraktivnit a odlišit se od ostatních společností na trhu.“

Vítězové jednotlivých kategorií jsou na první pohled velmi výjimeční v kvalitě zpracování interiéru, ohledu na pracovní pohodu zaměstnanců a rozsah doplňkových služeb pro zaměstnance jako jsou odpočinkové místnosti, prostor pro mimopracovní zábavu, socializaci zaměstnanců či sport.

Odborně z pohledu urbanistického a architektonického hodnotící porotu zastřešoval Jakub Cígler z JAKUB CIGLER ARCHITEKTI. Vybavení zúčastněných firem posoudil Jiří Zavadil, ředitel českého, slovenského a polského zastoupení švýcarské společnosti Vitra společně s Petrem Zahálkou, obchodím ředitelem společnosti ProInterier. V porotě také zasedla Hana Púllová, generální ředitelka českého zastoupení společnosti Randstad, druhé největší personálně-poradenské společnosti na světě.

Dalšími členy poroty byli architekt Igor Hobza z architektonického studia monom populární mezi technologickými společnostmi a Radek Procházka, vedoucí partner poradenské společnosti Prochazka & Partners, která se výhradně zaměřuje na zastupování nájemců komerčních nemovitostí.

Více informací na www.kancelareroku.cz

Archiv novinek
Moderí kanceláře k podnájmu

Na pražském kancelářském trhu je již 50 tisíc metrů k podnájmu

03. 08. 2020
prochazka-a-partners-office

Čtvrtině kancelářských firem koronakrize změnila plány

01. 07. 2020
Commercial Real Estate

M&A trh v oblasti Real Estate symbolizuje vyčkávání

16. 06. 2020
Radek Procházka
Managing Partner
#

Domluvit schůzku

Stavte se u nás na kávu nebo nám zanechejte Vaše číslo
a my se rádi ozveme ve Vámi preferovaný čas.

Kontaktujte mě
×
Kontaktní formulář