(+420) 222 242 342
Menu

Projektový manažer

Projektový manažer a stavař – klíčové prvky našeho týmu, které zajišťují realizace kancelářských, obchodních a průmyslových prostor s cílem snižovat náklady klientům. Pokud to pro Tebe zní dobře, rádi se potkáme.

Na čem u nás pracuje Projektový manažer?

Budeš pracovat na straně našich klientů tj. předních českých a mezinárodních společností v oblasti výstavby kancelářských interiérů. Nejčastěji se jedná o zajištění výstavby nových nebo přestavby stávajících prostor a řešení expanze.

Jako Projektový manažer máš přímou zodpovědnost za projekty / stavby / rozpočty / harmonogram projektu. Řídíš a dohlížíš na projekty, kontroluješ rozpracovanost s ohledem na harmonogram, rozpočet projektu a kvalitu prováděných prací.

Jednáš s architekty, projektanty, dodavateli a investory. Zajistíš tenderování dodavatelů, subdodávek i přímých dodávek klienta. Vedeš kontrolní dny stavby a pravidelně informuješ klienta v průběhu celého procesu.

Zažij stejný příběh jako Jan

„Jako junior jsem byl na začátku více na stavbě a v každodenní komunikaci s dodavateli nebo s generálními dodavateli. Postupně jsem získával znalosti a zkušenosti od mého nadřízeného a externího školení a dostal se na pozici Seniora, kde mám na starosti tendering, přímou komunikaci s klientem, řeším smlouvy, vedu kontrolní dny.“

– Jan

Co od nás můžeš čekat?

  • Propracovaný adaptační plán a sehraný tým profíků, kteří ti vždy rádi poradí.
  • Fixní odměnu, která závisí na tvých zkušenostech a znalostech.
  • Vše, co ke své práci budeš potřebovat a designové zázemí naší kanceláře.
  • Smysluplnou práci, díky které pomáháš našim klientům při realizaci jejich vysněných prostor.
  • Každý rok pořádáme prestižní soutěž Kanceláře roku a můžeš si s námi vychutnat atmosféru galavečeru na Žofíně.
  • Mladý tým, který se navzájem motivuje nejen k pracovním výkonům a vždy si najde důvod k oslavě.
  • Prostor pro zdokonalení i v jiných oblastech díky pravidelným Knowledge sharing, kde kolegové sdílí znalosti a zkušenosti ze své práce.

Jaký Projektový manažer k nám zapadne?

  • Vystudoval/a jsi VŠ stavební obor nebo podobný a AJ máš na komunikativní úrovni.
  • Máš prokazatelné zkušenosti ve stavebnictví a za sebou několik dokončených projektů.
  • Jsi technicky zdatný v TZB i obecném stavebnictví. Nedělá ti problém pracovat v programu AutoCAD.
  • Zodpovědnost, samostatnost a proaktivita Tě vystihuje. Jsi aktivní řidič a časově flexibilní.

Zaujalo tě to? Nech nám na sebe kontakt a rádi se s Tebou pobavíme o detailech u kávy na našem baru.

#
Rádi Vám pomůžeme s jakýmkoliv Vaším požadavkem.
Volejte, prosím, na
(+420) 602 603 390
Radek Procházka
Managing Partner
#

Máte jakýkoliv dotaz?

Stavte se u nás na kávu nebo nám zanechejte Vaše číslo
a my se rádi ozveme ve Vámi preferovaný čas.

Reference

Vytváříme inspirující a stimulující pracovní prostředí, které zvyšuje produktivitu zaměstnanců.

FTV Prima

Pro FTV PRIMA jsme byli najati jako odborní cost manažeři pro interiérovou výstavbu a vybavení. Realizovali jsme výběrová řízení na kompletní vybavení na ploše cca 12 500 m².

Kanceláře Vinice
Vinohradská 3217/167, Praha 10
Dokončeno 12/2019
Galerie fotek
WeWork

Společnosti WeWork jsme pomohli se zajištěním prvních prostor v ČR. Koordinace celé výstavby v šesti patrech budovy na ploše 5 500 m² zabrala 12 týdnů.

DRN
Národní 14, Praha 1
Dokončeno 10/2019
Galerie fotek
ASSA ABLOY

Pro společnost Assa Abloy jsme zajistili nové prostory, vytvořili nový design včetně veškeré vestavby ze stavu shell & core na celkové ploše 1 700 m².

DOCK IN THREE
Voctářova 5, Praha 8
Dokončeno 12/2019
Galerie fotek
McDonald’s

Pro McDonald’s jsme zajistili nové prostory, vytvořili nový design koncept včetně nábytku a odřídili celou realizaci výstavby na celkové ploše 1 100 m².

Avenir Business Park
Radlická 740/113, Praha 5
Dokončeno 08/2019
Galerie fotek
Edwards

Pro společnost Edwards Lifesciences jsme dodali kancelářský design a vytvořili zdařilé zázemí společnosti v novém objektu. Realizovali jsme i tendry na interiérové prvky na ploše 6 000 m².

Praga Studios
Pernerova 697/35, Praha 8
12/2019
Galerie fotek

S čím Vám dále pomůžeme?

#

Přejednání nájmu

Zajistíme přejednání výše nájmu a podmínek stávající nájemní smlouvy.

#

Přemístění kanceláří

Vyhodnotíme nabídku na trhu a povedeme jednání se s třetími stranami včetně sjednání smluvních podmínek.

#

Návrh interiéru

Naši architekti vytvoří design a projektují kanceláře Vašich snů.

#

Rekonstrukce interiéru

Máme zkušenosti s rekonstrukcí interiérů za plného provozu ke spokojenosti Vás i Vašich zaměstnanců.

#

Výstavba interiéru

Zajistíme výstavbu a vybavení nových prostor z jakéhokoliv aktuálního stavu včetně shell & core.

#

Expanze nebo kontrakce prostor

Sjednáme obchodní i technické řešení s pronajímatelem, pokud se v rámci svého sídla chcete rozšiřovat či zmenšovat.

#

Cost & Construction Management

Poskytujeme projektové poradenství včetně řízení nákladů, stavebního poradenství a řízení výstavby.

#

Investice do komerčních nemovitostí

Nákup vlastní budovy či prodej a zpětný pronájem. I to jsou naše investiční služby pro uživatele nemovitostí.

Kontaktujte mě
×
Kontaktní formulář