(+420) 222 242 342
Menu

Novinky

6. ročník prestižní soutěže Kanceláře roku spouští registraci přihlášek

01. 02. 2022
6. ročník prestižní soutěže Kanceláře roku spouští registraci přihlášek

Již 6. ročník prestižní soutěže Kanceláře roku, do kterého se za dosavadní historii soutěže přihlásilo na 600 výjimečných kancelářských realizací, spouští 1. února 2022 registraci přihlášek. Po loňské letní premiéře se bude slavnostní galavečer konat opět v Paláci Žofín a jeho přilehlých zahradách. Hosté se tak mohou těšit na kouzelnou gala garden party v samém srdci Prahy. Hlásit se do soutěže tradičně mohou jak architektonická studia, tak samotné firmy. Registrace do soutěže na www.kancelareroku.cz bude otevřená až do 30. dubna 2022.

Novinkou v soutěži jsou kategorie Hybridní kanceláře roku a Inovativní kanceláře roku. Soutěžit o Hybridní kanceláře roku mohou ty firmy, které během pandemie předělaly svůj provoz na tzv. hybridní režim (kombinace vzdálené práce a práce z kanceláře). Inovativní kanceláře roku pak patří těm společnostem, které přinesly do kancelářského designu zajímavé inovace, které mají přínos pro zaměstnance.

„I přes pokračující pandemii jsou kanceláře integrálním bodem pracovního života. Po loňském celospolečenském experimentu s home office řada firem pochopila, že bez kanceláří klesá produktivita práce. Kanceláře totiž naplňují nejen pracovní, ale i společenskou roli, která je klíčová pro vznik inovací. Aktuálně tak pokračuje trend z loňského roku, kdy zaměstnavatelé rozdělují kanceláře do kompaktních jednotek dle týmů a vedle toho vytvářejí jak mini-jednotky pro soustředěnou práci jednotlivce, tak větší kreativní prostory pro společnou práci. Výsledkem tak je, že společné prostory kanceláří čím dál více připomínají luxusní designové domovy. Po loňském rekordním ročníku se i letos těšíme na nové projekty, z nichž si deset odnese ocenění pro vítěze,“ říká Radek Procházka, Managing Partner společnosti Prochazka & Partners a zakladatel soutěže Kanceláře roku.

Prestiž soutěže, rostoucí počet přihlášených i kvalita realizací si zaslouží adekvátní podobu slavnostního galavečera. Vzhledem k nadšeným reakcím z loňského přesunu soutěže na léto, proběhne slavnostní „black tie“ vyhlášení v letních měsících na pražském Žofíně i letos.

Soutěžní kategorie Kanceláře roku

„Těší mě, jak každoročně roste nejen počet přihlášených projektů, ale i jejich kvalita. Když se podíváme na mezinárodní srovnání, patří vítězné interiéry naší soutěže mezi to nejlepší, co se v pracovním prostředí vloni odehrálo ve světě. Porota i letos bude mít nelehkou roli vybrat z přihlášených projektů ty nejlepší, které získají ocenění ‚Kanceláře roku‘. Hlasování o vítězích je často velmi těsné a rozhodují opravdu detaily v tom, jak který zaměstnavatel naplňuje vizi kvalitní péče o své zaměstnance,“ říká Petr Zahálka, obchodní ředitel společnosti ProInterier a člen odborné poroty soutěže Kanceláře roku.

Výjimečné kancelářské interiéry firem v České republice letos soutěží v deseti kategoriích, do kterých se mohou soutěžící přihlásit:

  • Kancelář nad 5.000 m2 
  • Nejlepší regionální kancelář
  • Hybridní kanceláře roku
  • Start-up kanceláře
  • Malé kanceláře roku
  • IT kanceláře
  • Inovativní kanceláře roku
  • Kanceláře 21. století
  • Hub & Co-working kanceláře
  • Employee friendly kanceláře

Pomyslnou jedenáctou kategorií pak je speciální Cena poroty, udělovaná napříč všemi soutěžními kategoriemi. Jejím cílem je ocenit výjimečný přínos pro architekturu a design.

„Kvalitu pracovního prostředí do velké míry ovlivňuje i výběr designového typizovaného i atypického nábytku. Hojně využívaným prvkem moderních kanceláří v post-covidové době bývá modulární nábytek, který umožňuje nejen snadné dělení pracovního prostoru, ale i dokonce rychlé vytvoření atraktivních prostor pro organizaci firemních, či klientských akcí,“ dodává Jiří Zavadil, Managing Director společnosti Vitra a porotce soutěže Kanceláře roku.

Kromě kvalitního vybavení přispívá ke spokojenosti a vyšší produktivitě zaměstnanců i nižší hladina hluku v kancelářích. „Pandemie měla vliv na nárůst využívání mobilních odhlučněných pracovišť pro jednoho i více pracovníků. Řada již hotových kanceláří také nově dělí své prostory na menší celky akustickými prosklenými příčkami. Vzrůstá také zájem o prvky potlačující ozvěnu jako jsou stropní obklady či dokonce umění na zdech zasedaček, které plní pozitivní akustickou funkci. Výsledkem všech těchto úprav je péče o zdraví a duševní pohodu pracovníků v kancelářích,“ říká Jaroslav Vendl, spoluzakladatel společnosti SilentLab a porotce soutěže Kanceláře roku.  

Archiv novinek
Industrial warehouse

Developeři a nájemci hledají cesty z energetické krize. Jak mohou být logistické firmy soběstačné? Šest oblastí pro úspory

22. 11. 2022

Radek Procházka v pořadu Trendy Expres na Expres FM

04. 10. 2022

Náklady na vybudování kanceláří rostou, kontribuce pronajímatelů již na běžný standard nestačí

30. 09. 2022
Radek Procházka
Managing Partner
#

Domluvit schůzku

Stavte se u nás na kávu nebo nám zanechejte Vaše číslo
a my se rádi ozveme ve Vámi preferovaný čas.

    Kontaktujte mě
    ×
    Kontaktní formulář