Jakub Salát povyšuje na Head of Marketing
17. 02. 2022
Společnost Prochazka & Partners, která se zabývá poradenstvím pro nájemce v oblasti komerčních realit, hlásí povýšení Jakuba Saláta na pozici Head of Marketing. Jakub v Prochazka & Partners působil od ledna 2020 jako Marketing & PR Manager. Za tu dobu si vzal na starost veškeré online marketingové aktivity, rebranding společnosti včetně redesignu webových stránek a přechod na nový CRM systém. Díky svým zkušenostem nejen z AMI Communications se ve firmě věnuje také public relations.
„Jsem vždycky rád, když je za kolegy vidět velký kus práce a když mohu oprávněně někoho povýšit. Jakub se v rámci marketingových aktivit věnuje také aktivně business developmentu a tomu, jak co nejlépe vytěžit náš CRM systém, ve kterém máme veškeré marketingové aktivity automatizovaně propojené. Těším se také na práci nově přenastaveného a personálně obměněného marketingového týmu, který bude pod vedením Jakuba odpovědný i za naše eventy, včetně dalšího ročníku soutěže Kanceláře roku,“ říká Radek Procházka, Managing Partner Prochazka & Partners.
Své sedmnáctileté zkušenosti Jakub Salát sbíral například ve společnosti RENOMIA. V té se věnoval oblastem PR, interní a externí komunikace a tradičnímu i online marketingu. Předtím prošel PR agenturami AMI Communications a PREVIA. Svou kariéru začínal původně v oblasti médií. Je absolventem Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, oboru mediální studia, který zakončil rigorózní zkouškou. V rámci programu Erasmus studoval integrovanou komunikaci na Jyväskylské Univerzitě ve Finsku.